Kurikan Paulapieksut

HISTORIA:

Suomen Ladun Kurikan paikallisyhdistyksen perustava kokous pidettiin 3.11.1998 Tuiskulan kärrymiehessä. Alustavan kokouksen puheenjohtajana toimi Kurikan kaupungin liikuntasihteeri Timo Ottela. Varsinaiseksi puheenjohtajaksi valittiin Simo Yli-Säntti. Ensimmäiseen hallitukseen valittiin varsinaisiksi jäseniksi: Kaarina Tuominen, Matti Heikkinen, Paula Tuominen, Toivo Keski-Saari, Seija Luomala, Timo Kivineva ja Aila Rintanen.

Yhdistyksen kummeiksi valittiin Terho Hietaniemi Seinäjoelta ja Raimo Mäenpää Kauhajoelta. Jäsenmaksuksi hyväksyttiin 60 mk ja perheen II-jäsen 30 mk. Lapsijäsen (alle 16 v) 10 mk.

Nimi PAULAPIEKSUT liittyy vanhanajan pieksuihin, jotka viittaavat kulkemiseen / liikkumiseen. Nimen voi yhdistää myös Paulaharjuun, joka tapasi ahkerasti vaellella pohjoisessa aikoinaan.

TOIMINTA-AJATUKSEMME ON:

LUONNOSSA LIIKKUMINEN JA LIIKUNNASTA NAUTTIMINEN SEN KAIKISSA  MUODOISSAAN !  "KUNNOSSA KAIKEN IKÄÄ - VAUVASTA VAARIIN".

YHDISTYS TÄNÄ PÄIVÄNÄ:

Yhdistyksen nykyinen jäsenmäärä on lähes 350 henkilöä ja kuulumme Keski-Suomen Latualueeseen.

Yhdistyksessämme harrastetaan erityisesti seuraavia lajeja:
Avantouintia, hiihtoa, sauvakävelyä, soutua ja vaeltamista

Jäsenmaksut vuonna 2024

Henkilöjäsen: 22.00 €